Monday, April 22, 2019

Entry Makan Lagi

Entry makan lagi. Dah kate tuan tanah kedaung suka makan. Jadinya entry makan mestila banyak.

Restaurant Salt and Pepper. Sini menu western je. Burger dia ko boleh pilih tahap kepedasan yang ko nak. Paling sedak, teh ais dia.



Ini Breakfast dekat Dash Box. Tapi kehazaban jugak nak menunggu makanan sampai. Tak ingat aku ada letak dalam blog ke tak. Kalu takde harap bersabariah laaa. Tunggu laaa entry tido-tido dekat Dash Box Cyberjaya.

Ini favourite aku ni. Selalu pagi-pagi aku dah pergi Aeon nak beli benda ni.


Maafkan hamba, ku lupa nama restaurant ni. Kang ingat ku update ye. Ku ambik daging and ayam. Sedak nyumnyumnyumm..




Ini nasik kandar Deen. Pegi petang ko kena beratur. Masa ni baru pukul 11. Ko breakfast kul 9. Husband aku dah ajak pekena nasik kandar. Sudahnya tak habis laa sebab tengah kenyang kan.

Ini pun favourite jugak. Setiap kali pergi penang sure singgah makan ketam sambal. Nanti ku update jugak kat mana tempat ni.


Ais kacang Ah Cheng laksa.

Roti nan penang mali. Baru-baru ni kedai kena ambush sebab tak bersih. Patut laa sedak je roti hang.


Benda ni, gigih aku kirim kat sorang budak beli kat Australia. Beli dekat sini tak sedak mana.



Ini Restaurant Bonda Country Height, Kajang. Sila la cuba sebab makan kat sana semua menjilat sudu.
Sama jugak, nasik beriani claypot, penang mari.

No comments: