Thursday, March 17, 2011

Sombong

Sombongggggggggggg!!!!!!!
Aku ni SOMBONG
Korang percaya ke aku sombong
Aku percaya!!!Hahahaha!!!

Okeh..orang yang tak kenal aku memang akan kata aku sombong
Aku memang lambat panas mesra dengan orang yang tak kenal or baru kenal
Tapi sapa ko nak kata aku sombong
Ko kenal aku berapa lama
Baru sehari dua okeh!!!
Lain la kalau ko dah kenal aku setahun dua
Then baru la ko boleh kata aku ni macam mana

Aku dituduh sombong sebab kurang bercakap dengan DIA
Helooooo!!!!Aku kenal ko pun idak yer
Dah la ko ni kawan kepada adik kawan aku
So please yer
Takkan la sebab aku kurang bercakap dengan ko
Ko nak tuduh aku sombong kan!!!

Ko nak aku borak ape dengan ko
Takkan aku nak tanya pasal hal-hal dalam kain ko
Aku takkan tanya okehhh!!!
Ko nak tau sebab ape
Sebabnye aku tak kenal sangat ko pun
Jumpe pun time makan
So aku dengar je la ko borak
Kalau ko citer pasal dalam kain ko pun aku dengar je la
Tapi nak suruh aku bukak mulut tanya
KIRIM SALAM..aku takkan tanye okehh

Tapi bila aku dapat tau ko cerita pasal aku sombong kat orang lain
Aku TAK PUAS HATI
Ape kata ko cakap kat depan muka aku ni
Dari ko bagi tau kat orang lain
Yang mana orang tu pun kenal aku pun idok
BODOH KAN PEREMPUAN NI
Memang aku patut tak layan ko lah
Serius memang aku tak patut layan ko


Aku cerita sikit kenapa orang kata aku sombong
Sebabnya adalah
Aku kurang senyum dengan orang aku tak kenal
Aku pendiam yang amat
Aku rasa muka aku ni garang kut..hehehe

Okeh..aku memang susah nak senyum dengan orang aku tak kenal
Aku senyum jugak la
Tapi ala-ala je la
Kang aku senyum lebih-lebih perasan pulak dia kan
Bab pendiam tu memang tak boleh diubah
Mulut aku ada emas ko
So paham-paham la
Setiap butir perkataan keluar dari mulut aku MAHAL sehhhh!!!
Tapi ko jangan la tuduh aku sombong sebab 2 menda ni
Aku tak sombong ok!!!!!
Tanya kawan-kawan aku
Semua kata aku ok kan.. korang sila kata YE ek!!!

To orang-orang yang tak kenal aku tapi cakap aku sombong tu
Sila la bagi masa untuk kenal dengan aku
Then kalau ko rasa aku still sombong
Maknanye ada la tu perangai ko aku tak suka
So disebabkan itu aku bo layan je la ko
Apa kata sebelum ko kate aku sombong
Ko sila CERMIN diri ko dulu ye..

Sekian





8 comments:

Mama Q said...

Wakakakaka...isu ni masuk blog...aku tau saper org itu...rasanyer dia x tau berblog buat masa ini jadi dia tidak tahu isi hatimu

ErNa said...

saja luahkan..x kisahkan pun pasal isu ni..tp yng pelik nape mesti cerita pada org yg tak kenal tuan badan yang "sombong" ini..:)

FATIN HIDAYAH MUHAMAD said...

hahahaha......aten penah jumpe org camni(mulut manis tahap lori gula terbalik)..giler susah nak kawan 'org camni'...bile dah kawan tikam belakang..citer blakang..mmg patut bukan mulut je ponoh taik lalat tapi muka bertepek tepek taik lalat...bo layannnn je...tapi skarang aten dah bebas dr 'org camni'..

ErNa said...

fatin-kan..mulut manis tapi..hmm..ya ampunnnnn..mls nak tulis..hahaha

Cik Shyra said...

wow.. marah sgt ni angah.. sabar jek lah ngah.. skang ni kita xbercakap sikit org cop kita sombong.. padahal dah mmg xde isu nk borak.. den penah gak kene cmni...

ErNa said...

xde la marah pun..tapi tak kena gaya ok..kalau nak kate kite sombong pun..ce ngumpat ngan orang yang kenal kita..ni tak..ntah sapa2 ntah dia jaja psal kita..

eRNi aZiZ said...

si sengal tu mmg sengal sbb pi citer kat org yg x kenal ko pun..apa punye sengal la..takat sombong den dah lali laaaa....biasa laaaa....maklum laa..aku kan cunggg..so org cop la sombong...(perasan!)padahal kempunan sbb x dpt kawan ngan ahkak..kahkahkahkahkah...

Cik Shyra said...

sabar jek ngah... kalo sy dah lame dh tanye balik kat dia tang mane tuh yg sombong.. mental agaknyer org tuh..