Friday, May 8, 2009

Gigi

Korang nampak ape yg aku nampak..hehehe..gigi budak kecik ni dah tumbuh 2 batang..coming soon lg 2 btg kt atas..dh nk setahun baru 2 btg gigi..kalu ada byk gigi mesti senang nak bg makan..ni tak asal tgk aku makan nasik..NAKKKKKK..nenek dia makan roti...NAKKKKKK..sudahnye aku suap je..terkebil2 cuba nk gigit n telan..bg 2 3 biji nasik pn kdg2 terkeluar balik..almaklum la xde gigi..hehehe..kelako aku tgk papik ni.. perasan x puting dia warna merah ni..skarang puting ni digigit2 n dibaling2..malam mula la sibuk cari sbbnye dia nak tdo..xdo puting alamatnye tido x lena..


6 comments:

AkMa said...

tumbuh lambat gugur pun lambat..
ok la tu

[-suziey-] said...

ye ke ade gigi seanng bg mkn..xjgk..aQeel tu gg dh penuh .tp mkln je muntah..huhu

ErNa said...

akma- iye ke tumbuh lmbt gugur lmbt..pandai je ko..

suziey- heheheh..dia nk makanan len ni..mak dia kena msk sedap2 skit..

rasp said...

lepas nie lagi gigih la dia makan solid food ek...

have a superb wiken!

rasp said...

sis, anda ditag iye..kalo rajin silalah buat, kalo malas silalah buat..buat dono :D

ErNa said...

rasp-ok akak..nanti saya tengok ye