Tuesday, March 16, 2010

Weekend

Dah hari selasa baru nak cerita psal weekend..macam biasa..hari jumaat lagi hubby dok bising ajak g rumah sepupu dia..ada kenduri cukur jambul..aku bising la kat dia cakap aku xdak baju..dan2 tu aku p tanya mama ada baju x pakai tak..ulang balik ye..BAJU TAK PAKAI..baju dh belas2 tahun mak aku tak pkai aku pakai..ape aku kisah kan..laki aku kate baju cantik..xnak pulak dia puji aku skali tu..hampess..

Sabtu konon2 nak g awal sbb nak tolong mana patut..pagi tu jugak laki aku sibuk nak g celcom..nak buat line utk maid..dia siap pesan pas dia balik terus gerak..tunggu punya tunggu dh kul 11 baru balik..kelam kabut siap gerak dr SA kul 11.30 sampai ke gombak kul 1.30..jam x hengat..daripada nak tolong2 jadi tetamu untuk makan je..hahaha..tambah2 lagi si papik bantai melalak..tgk org tak kenai sikit melalak..ringan je tgn aku nak pok mulut dia..

Dalam pukul 3 gerak balik..tapi aku ngan buat muke seposen bgtau kat hubby aku nak g sogo..nak cari baju & jeans..hahaha..kenapa sogo..aku agak la ada sale..bkn x penah cari baju kat jusco or MV tp takat tshirt smp rm50 ape kejadahnye..ye..ye..aku kedukut..dr aku melabur kat baju sampai 50-60 henggit baik aku p makan..ye dak..mula2 hubby xnak g..pas di pujuk rayu..dia bawak la jugak aku p sogo..spt biasa..sogo ya ampun..ramainye umat...aku terus ke tingkat satu..p cari skinny jeans..hahahah..smp tertido2 papik teman aku shopping..pastu hubby cakap dia pn nak cari baju kije..hahahah..sama2 la kami menyopping..

Dari kul 4 smp ke malam kat sogo..hubby shopping kejap je..sejam siap..aku cari jeans je dh sejam..baju apetah lagi kan..last2 aku pejam mata je n suruh hubby pilih n yg penting dia bayo..slamat duit haku..


gambar xde kena mengena dengan ini punya cerita...segaja letak sbg penyeri n sbg pengubat rindu kepada yg merindui diri ini..cheewaahhh...

No comments: