Monday, March 29, 2010

Earth Hour

Masa ni aku kat pullman..tgh aku nak bancuh susu papik tiba-tiba pulak takde lampu..pelik..tengok kat luar pun semua gelap gulita..aku bukak pintu tgk gelap gak..pastu baru teringat atas meja ada notis pasal earth hour ni..hmm..bagus..hari sabtu dari 8.30-9.30 diorang akan tutup semuanye..

Bila dah tahu gitu aku ape lagi..siapkan susu papik n bagi dia tdo..kang tak pasal-pasal meragam budak ni..malas aku nak dengar..elok budak ni tdo ada pulak binatang menganggu..NYAMUK..cisss..1000 kali cissss...patutla dorang bagi ubat nyamuk..rupa-rupanye binatang ni berleluasa kat sini..penat nak tunggu sejam weh..sejam macam 10 jam..korang teka pas papik tido ape aku buat..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pasang lilin..kunun-kunun la..x smp setengah jam aku tiup..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

on notebook and bukak FB and youtube..:)

Nasib baik papik tido ngan lenanye.. hubby aku balik bilik n ajak tgk live band..nak tengok guane..papik tido..kite berlive band dlm bilik je la..



No comments: