Thursday, March 18, 2010

Birthday Syafiq

Birthday syafiq bulan May ni tapi aku tak ada idea nak bagi apa kat syafiq..hahaha..kalu takat toys..kat umah melambak..bukan ape..thn lepas aku dh borong banyak FP kat Mattel warehouse sale..thn lepas pn dh sambut besar2 gak birthday bdk ni..thn ni no party bebeh..sambut ngan family2 jer..idea..idea..nak bg ape kat budak 2 tahun ni..

Hajat di hati mau bagi menda alah ni kat budak kecik..tapi reti ke budak 2 tahun naik menda ni..nak kena carik dulu..kasi test seround dua..kalu ok bleh cari n yang pastinya kena cari yang murah2 sajer..


Ataupun yang ini..aku rasa ini pun ok sebab bila dh besar skit dia bleh la tekan pedal sdri..buat masa skarang mak bapak la pegang remote..kereta ni datang skali ngan remote n bleh juga dibawa secara manual..harganye..mak datuk..bleh la dapek beg idaman hati seketul..aku kena survey nilai..mana tau kut ada yang murah2 kan..:)

tak pun ini pun ok..tapi macam x best sbb kena tolak kan..baik aku beli basikal itik n tolak papik kan..yang ni pun aku rasa mahal gak..tapi cute kan..

Aku nak beli gelongsor ni sbb papik suka main..ok jugak sbb x makan space sangat compare yang kat bawah tu cumanye yang ni xde buai..kalu nak beli yang kat bawah ni..aku kena cari sponser la sorg sikit..heheheh
or
kalau boleh aku nak beli kereta (yg sekali ngan remote) or gelongsor ngan buai ni..mana mau cari yang murah skit ek..yang aku tgk ni kat fisher price n TRU..mahai beb..botak paler n yang pastinye menteri kewangan mesti x approve kalu aku bentang budget beli toys papik..hahaha

**gambar dr Fisher Price and Toyrus




3 comments:

Liza said...

happy birthday in advance syafiq, sure hadiah best!

Unknown said...

salam erna,

aku pun plan nak belikan untuk 'aina slide n swing tu...ade mmbr penah beli kat giant gombak rega dalam rm200 je.tp bukan branded rasanye...

ErNa said...

branded ke x aku x kisah asalkan kukuh je..kang main kejap cabut la..giant gombak..jauh wooo