Thursday, March 17, 2011

Lipas!!!!!!!!!!!!!!!

Fuh!!!!
Penat ko..baru je aku bunuh sekor lipas
Tercungap-cungap aku mintak nyawa
Penat tak terkata
Baru sekor lipas aku bunuh
Belum beribu-ribu pun

Tengah aku dok syok2 berryy..tertengok plak lipas ni
Elok je dia bertenggek kat siling nun
Aku agak dah..gerenti lipas terbang punya
Terbantut projek aku
Basuh-basuh sambil mata dok perati mana lipas tu pegi
Tak khusyuk okeh aku nak berry
Tengah aku nak pam..tiba-tiba boleh pulak dia terbang
Terduduk aku
Fuhhhh!!!

Ape lagi..sepantas kilat sarung spender & melompat keluar
Dah keluar baru pakai seluar
Nasib dah malam & semua tido
Kalau tak mau depa tengok wayang free

Dah keluar harusla cari senjata pertahankan diri ek
Apa lagi sembur la sampai nak abis ricset tu kerja kan
Gembira tak terkata bila tengok lipas tu pening2 lalat
Nak terbang pun ala-ala je kan
Ikut aku..aku ambik selipar & bagi sedas
Biar mampuih dia kat situ jugak
Tapi kita bagi dia mati slow-slow
Itu padah usik aku tengah nak berry
Skarang perut masih sakit sebab ada saki baki lagi
Esok-esok je la aku sambung


(Entry di taip sejurus keluar dari bilik air..entry khas ko!!!)


7 comments:

Cik Shyra said...

hahhaha...
ingat menda td...
sy xsuka kalo lipas yg terbang tuh...
ergghhhh.... xsuka3!!!!

rasp said...

hehehehehe...
geli kan lipas nie...
nak nak yg terbang2 nie...

ErNa said...

shyra-tgh syok buat projek dia nak terbang plak..euuwww!!geli okehh!!

RASP-lipas memang la binatang paling geli..tengok je la kaki dia..aiyooo...takutt

Mama Q said...

Dalam diam2 dgn muka serius tu...ko ni boleh tahan gak kelako nyer..

FATIN HIDAYAH MUHAMAD said...

ahahhaahhahahahaha...
kelakar...faten pon penah alami situasi camni bebbb...tp lipas tu kluar dr lobang jamban(jmbn cangkung umah sewa lama)

hamekkkkkk....3pg dok keja

ErNa said...

kak zetty-saya memang takut lipas..lagi2 yang terbang..ingatkan nak keluar je bogel..tp pk kang ada yang pengsan

Fatin-rasanye ramai je takut lipas..apedaa..lipas punya kecik pun takut

eRNi aZiZ said...

pagi2 bute td den nak komen tapi x tau pesal xleh.weh..time bile hang pi berry ha?cemana haku buleh x sedoo..waaa..kalo x heaven la bleh tgk tiger showwww..kahkahkahkahkah...