Thursday, March 17, 2011

Day 4 - A habit that you wish you didn’t have

A habit that you wish you didn’t have

Disebabkan "A Habit"
So satu je la aku letak
Sebenarnya banyak gak la habit baik & tak baik ni
Tapi selalunya habit ni menda-menda yang tak baik kan

Ok..habit aku adalah
SUKA TANGGUH KERJA
Okey..yang ni memang tak boleh diubah ok
Kalau kat ofis..kalau rasa menda ni boleh buat esok..aku buat esok
Sebabnye aku malas nak buat
Malas nak pikir
Malas serba serbi la

Tapi bila tiba masa esoknya
Baru tau langit tinggi rendah
Masa tu la ada kerja urgent2 sangat
So kena siapkan yang tu dulu
So kerja yang ditangguhkan semalam apa jadi
Tangguh la ke lain waktunya
Hahahaha
Jangan ikut perangai aku yer
Aku memang malas punya orang
Tapi bila time rajin semua kerja licin aku buat
Sampai ngantuk-ngantuk aku dok ofis
Sebab kerja takdak

Okey adik-adik
Dengar pesanan makcik kakak
Jangan tangguh-tangguh kerja
\Kalau boleh habis kan
Sila la habis kan
Jangan makan gaji celik buta
Jangan dok goyang muntut je kat ofis yer
Okey itu saja pesanan ahkak!!!
Chowwww



No comments: