Thursday, December 10, 2009

Penang-Part 3

Sambung lagi..lepas dh dok lepak2 kat empangan "tak tahu nama" sbb x ingat..perjalanan diteruskan ke Butterfly Park..sampai2 je terus cari toilet..dh melepaskan semua hajat..pi la beli tiket n masuk..budak2 ni mula2 suka la..dok kejar2..lama2 semua takut..si papik pn takut n si eshah sampai dh nangis2 takut..hahahha..

Papik n babah kat entrance

Kalu dah budak2 takut..ape lagi kan..kena dukung la..si papik babahnye yang dukung..si eshah plak gilir la..jap mama..jap aboh..last2 dok dlm stroller n tutup sbb xnak butterfly masuk..hahahah..lawok2..

Si papik yang tgk2 je butterfly..ble suruh pegang..jangan harap la.."akut".."akut"..tu je yang keluar dari mulut dia..kat sini ramai jugak orangnye..n semuanye sibuk nak pegang n amik gambo..aku..aku tgk2 n snap je la skit2..korang tgk gambo je la ek..malas aku nak citer/tulis..:)

aku..

babah yang kunon2 nye pegang rama-rama

Aku n baby

Dah habiskan masa kat butterfly park..perut semua dh berbunyi lapo..so ape lagi..misi mencari nasik kandar line clear..hahahah...disebabkan aku n hubby yang ada peta..so kteorang la yang jadi leadnye..kebetulan nak ke sana terlalu kat muzium toys ni..ape lagi..singgah la..masa ni papik tdo n aboh pn mls nak masuk..so aboh tunggu kat luar..yang lain masuk..tiket bagi kau mahal gak la..toys kat dlm ni byk jugak..dok sini pn x lama..lepas amik gambo kuar n cari makan..

Depan entrance toys muzium-papik tdo..

lanun..hahaha..ada gambo aku ngan lanun ni..tapi kat camera adik aku plak..


ape ntah nama budak ni..lupo plak..


p/s: tunggu entry seterusnye-ada review psal line clear nasi kandar..

2 comments:

I.Q.W.A said...

dat patung named chuck if im not msitaken. :)

ErNa said...

ye kut..