Thursday, May 14, 2009

Syafiq Takut Dinosaur


video

Budak kecik ni penakut betul..ngan binatang ni pun dia takut..siap menjerit yang aku x tahan tu..hehehe..sian sbb kena usik ngan aku..suka aku tgk dia menjerit..terpakse la ayahnye letak binatang tu jauh2 skit..bila dh sehari dia tgk binatang tu baru berani pegang..tp bila binatang ni gerak2 skit dia dh takut..



5 comments:

rasp said...

alahai cian dia...sib baik zaman skarang dah takde dinosour kan, kalo ada i pun takut gak hehehehehe

ErNa said...

hehehehe..cian papik kena usik ngan ibu..sis..kalu ada dinosour skarang ni abis la kte..

AkMa said...

alo lo loooo..cian papik..jahat tul ibu die niee..nanti aunty babap ibu tau..hehehe

ErNa said...

akma-ada berani nk babab aku..

Linda said...

ala..cian dia..nak kena mama papik nie...he3