Monday, February 14, 2011

Sarah @ 2 months Old

Tuan punya badan dah berumur 2 bulan lebih..mari kita tengok apa yang Sarah dah pandai buat..jeng..jeng..

-berat dah 4.8kg
-sudah pandai menegur2 orang
-sudah pandai n alert dengan persekitaran dia..aku rasa dia suka tengok kipas..pastu mulut pokpetpokpet cakap..
-sudah pandai main air liur..gugur rambut aku
-pandai nangis..nak susu nangis..nak tido nangis..pas berak nangis..
-mlm 2-3 kali bangun susu..time biasa dia bangun 2.30 pagi sampai la 5 pagi baru tido
-susu dah 3oz..tu pun tak cukup almaklum susu aku sikit..so dia dh minum FM banyak dr sebelumnya
-suka berdukung..bkn aku yg ajor..maid aku yg dok dukung sgt si sarah ni..

tu je kut..kang ada lagi aku update

p/s: bln depan enjek lagi..mintak2 la x demam


2 comments:

Mama Qistina Ratu said...

tembun dah pipi sarah...masih cam muka papik

ErNa said...

ye ke mcm papik..