Wednesday, July 28, 2010

Mak Buyong Kecewa

Aku kecewa sbb tak dapat approval dari menteri kewangan beli breastpump..alasanye takut nanti bila dah bersalin aku takde susu..kalau aku takde susu pump yg mahal tu aku nak buat ape..perhiasan..adoiiiiiii...biarpun takde susu..kalau aku tgk pump tu kan dh bg semangat kat aku utk bf..skarang dah xde semangat..ape nak jadi..jadi la...aku taknak amik tau...LANTAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK....

Susu aku ada je..bila aku guna pump aven*t x kuar..bkn aku je..akak n adik aku guna pn productionnye kurengggg...disebabkan itulah aku nak pump yg ok..tp semua orang tak paham..aku guna duit aku ok..DUIT HAKU!!!!

Adoiii...pregnant kali ni aku memang tensen...jgn kena darah tinggi sudah la..



4 comments:

Yanie said...

hehe.. erna.. jgn beli lagi.. cam azeani dulu tunjuk kat hubby siap2 pumpp camna.. bila dh branak tgk susu agak byk suh dia pegi beli.. tp azeani punya avent manual tu.. dekat sejamm pump baru dapat 2 oz.. mmg kecewa & tension rasa.. mula2 langsung x kuar.. xpe.. dia mula2 je.. jgn putus asa..lama2 byk je...

ErNa said...

sama la..guna avent pn dpt skit..sbb tu nak beli medela FS..

Liza said...

takpe, truskan pujuk, Insyallah, cair ler cik abang tu

Nur said...

salam
pulak.. sedih dgr masalah ni.
diorang ni kalau bab begini tak
nak faham masalah orang.

take care..