Saturday, April 25, 2009

Helium Balloon

Aku nak beli helium balloons..yang paling murah pun RM2 utk 1 balloon..tu pun guna balloons sendiri..kalau beli kt dorang kena tambah RM0.80 so maksudnye utk 1 balloons RM2.80..kat Ikano ada satu but yg aku dengar utk this type of balloons they charged RM5.80 for 1 balloons..so aku skarang dok survey2 kut2 ada tempat yg lagi murah n yang aku dengar ada tempat yg jual tong gas ni + balloons= RM180 utk 50 balloons..ok gak tapi xtau kt mana plak jual menda alah ni..ni 1st time nak wat birthday papik..xde nak wat grand sgt tp aku suka helium balloons dr balloons angin biasa tu..so sape2 yg tau kt mana ada murah silalah war2kan kat aku ek..


4 comments:

Suziey Ahmad said...

waa bestnye nk baut party...errr i beli belon angin bese jek...gambo katun2..hehheh:D

ErNa said...

belon biasa nk beli gak tp helium ballon leh lepas smp kt siling umah..statik dok situ compare belon biasa

rasp said...

salam kenal, thx singgah blog i, i dah dar-link u tau..

sowi aaa i pun tak tau beli kat mana tapi i rasa byk gak kedai2 'ballons' kan..have u tried asking them? mesti best bday party tu nanti

ErNa said...

dh survey 2 tempat tp bg i mahal lg RM2.80 1 belon..nak try tanye kt pasar mlm plak..heheheh..