Thursday, December 11, 2008

Azam 2009

Tahun 2008 dh nak abis..tahun baru bakal menjelma..apa azam baru korang ek..azam thn 2008 dah terlaksana ke..or ada yg x tercapai lg..kalu tanye aku..azam tahun lepas ada yg tercapai ada yg x..so yg tak tercapai thn 2008 akan disambung ke tahun 2009..hehehe..

Azam 2009

1. Simpan duit dlm ASB
2. Tukar kije
3. Nak kurus..kembali ke berat asal
4. New notebook
6. New handphone
7. Designer beg..sekurang2nye satu le
8. Jadi wife yg palin baik utk Mr Hubby..heh..kena rajin masak n kemas umah (bab kemas umah ok tapi nk ke dapur..lemah tulang temulang jadinye)
9. Jadi ibu yang baik utk Mr Papik..nak sediakan semua yg terbaik untuk Mr Papik
10. Jadi menantu yg baik dan rajin..mintak maaf ye mama sbb menantu mu mls tulon di dapur..


**ada lagi tapi akan dihapdet nanti..

2 comments:

mrs hafiz said...

nak tukar kerja ke erna?

samalah kita.. bab ke dapur ni kureng sket..kemas2 ok..
masak tu boleh tp takdelah terer mcm org yg pandai masak tu..

ErNa said...

ingatkn i sorang je yg x suke ke dapur..hehehe