Tuesday, June 17, 2008

Berat Badanku

Dah sebulan pas bersalin berat bdn aku baru turun 5kg..dr 60kg ke 55 kg..x bleh jd ni..aku kena dpt gak berat sblm pregnant..44kg..nampaknye kena diet le..xleh mkn nasik byk2..aku rase byk baju yg dh x bleh pkai ni..baju raye aku thn lepas yg x pkai lg pn mungkin dh x muat..alosss...baru je nk pkai raye thn ni...nampaknye tpakse ajk hubby g shopping..hehehe..bab shopping yg aku suke nih...Baby..jom le g shopping..u belanje i baju baru ek..bleh ek...bleh le...kang kalu i pkai baju lama nanti nampak sumer lemak2 i yg terlebih tu..jom ler...heheheh

**Azam aku nak turunkn berat badan sblm raye ni...mintak2 le berjaya..AMIN

1 comment:

aMiR SuRaYa said...

camner ler bdn tu tak byk lemak..sbb ko suker sgt mkn mender berlemak..ari tu pun pilih pizza yg byk cheese..tambah ler lagi lemak tu kat perut..wakakakaka...