Monday, October 2, 2017

Berabuk

Gilolaaaaaa..berapa lama blog ni nak bersawang. Aku baru perasan yang entry Kelantan part 1 and part 2 tu entry pertama aku untuk tahun 2017 😅😅. Lap peluh ko. Gila rajin aku update blog sekarang kan 😄😆.

Sebenarnya banyak je cerita nak letak dalam blog ni. Cumanya masa tak berapa nak ada. Siang kerja and malam masak dan jugak jadi cikgu untuk budak berdua tu. Bila tiba masa nak bukak PC dah pukul 11 malam. Masa tu badan and otak ko pun dah penat macam hape. Kagum aku dengan orang yang masih mampu untuk mengupdate blog. Hehe. Kalau ada yang sudi nak baca lagi blog aku yang tak seindah rupa ni, tunggu laa next entry nanti. Nak kena upload gambar dulu then baru syok nak update.

Jumpe lagi nanti. Babai. 😘😘

3 comments:

Fath_n!e$@ said...

vahhhhh..hakak dh hupdate belog r....terkezut tgk 3 day ago....kihkih...btw, samer ler kita pun..byk naw yang pending....arghhh

Fath_n!e$@ said...

btw...mcm menarik ja template akak...

Anonymous said...

Ni ikut mood je fath..lepas ni kut thn depan baru update pulak..hehehe