Thursday, March 6, 2008

BanDung oh BanDung

Jalan-Jalan Cari Makan

Tempat shopping


Tempat Shopping..Rumah Mode

Di depan Hotel Holiday Villa
Aku dioffer pegi bandung ngan bdk2 opis lain. Sebenarnye aku x dioffer pn..maklum le baru je join co ni..hehehe..dsebabkn director sumer ade hal..diaorg xleh g..aku n bdk2 baru yg len yg pegi..yahooo..smp gak ke bandung..tau je dpt g bandung..1st thing aku p buat pasport..x g lagi duit dh habis RM300 wat pasport..tuka duit nk wat shopping kt sana RM500..jutawan aku kalu dok sana..RM500=R1,310,0000.00....hehehe..jutawan miskin..so bln ni aku dh sengkek..duit dh xde..aku g bandung hari ahad 9/9/07-11/9/07..aku rase sumer tau aku naik ape kn..hehehe..aku naik kapal terbang merah (air asia)..konon2nye blepas kul 7..tp tau2 je le..delay 1 jam..8.30 baru gerak dri mesia ke bandung..Penerbangan ambil masa lebih kurang 2 jam..so bdk2 ni bantai tdo smp le smp ke bandung.

DAY 1
Smp bandung..hehehe..kecik tp padat..terlalu ramai manusia kt sana..x tersusun n terurus..pening kepala den tgk..asal2nye nk g gunung berapi..dsebabkn delay..x smpt..sampai2 bandung terus g shopping..dr pagi smp mlm..kt sana byk factory outlet..nk brand ape..esprit,guess,hugo,polo mcm2 lg sumer ade..hg murah skit le..mula2 excited le nk shopping..pastu dh xtau nk beli ape..byk sgt brg..
DAY 2
Pagi2 lagi dh smp pasar kt bandung..aku rase psar yg paling besar n ramai org yg penah aku g..x silap aku 5/6 tingkat pasar tu..kt ctu byk benda yg djual..handbag,kasut,telekung,kebaya,mknan..aku beli telekung je..hehehe..spt biase..ble tghari dh ramai org..pening n x mampu shping lg..pas g pasar lunch n semayang..pastu sambung shopping lg smp mlm..
Day 3
Balik mesia......yahoooo...x sabar nk blik..mesia lg best dr bandung..

## smp umah kira balik duit yg ade..mostly bdk2 opis aku licin sumer duit diaorg..abis belanje beli mcm2..aku still jutawan miskin lagi..hehehe

2 comments:

AkMa said...

uuuhhh bestnye g bandung..x pe bulan depan aku g plak..nanti aku story plak ye..

ErNa said...

wei..bln depn ke g sana..slamat shopping ek..bwk duit byk2 skit..nnt beli le kebaya..ari 2 aku x sempat nk beli...